Mi fér bele 160 karakterbe – hogyan töltsd ki üzleted leírását

Az üzletek leírására a globalplaza.hu oldalán csak 160 karakter áll rendelkezésre. Ennek több oka is van: egyrészt szeretnénk, ha a vásárlók rövid és tömör leírásokkal találkoznának egy-egy üzletoldalra érkezve, másrészt a keresőoptimalizálás szempontjából is fontos minden üzletoldalnál ez a fogalmazásmód.

Mégis mi férhet bele 160 karakterbe? Hogy írjuk meg ezt a rövid bemutatkozást? Íme néhány „szabály”:

1. Ne másolj!
Több üzletoldalnál is találkoztunk azzal, hogy a hosszú leírásokat (már meglévő weboldalról, Facebook-oldalról, stb.) egy egyszerű másolás-beillesztéssel teszik át a globalplazán lévő üzletoldalukra is. Ezt azért nem javasoljuk, mert szinte biztos, hogy nem a legfontosabb dolgok lesznek benne, valamint valószínűleg nem is fér bele a 160 karakterbe, így a végét a rendszer majd automatikusa levágja.
Tehát célszerű egy teljesen új leírást írni.

2. A bemutatkozásban szerepeljen az üzlet neve.
A „Cégünk…” vagy „Üzletünk” kezdetű mondatok helyett kezdd a bemutatkozást az üzleted nevével, pl.: „A Laura Virágbolt…”. Ez azért hasznos, mert adott kulcsszóra így a Google relevánsabbnak tartja majd üzletedet.

3.  „160 karaktert írtam, mégsem jeleníti meg az utolsó szót/szavakat”
Sajnos előfordulhat, hogy bár azt jelzi a rendszer, hogy 160 karakterbe belefér a leírás, megjelenítéskor mégsem jelenik meg az utolsó szó, mert a hosszú szavak miatt pl. nem tudja úgy elrendezni. Ilyenkor célszerű kicsit átfogalmazni vagy rövidebb szavakat írni.

4. Írd bele a leírásba, hogy milyen termékeket árulsz
Pl.: A Laura Virágbolt csokrok, dekorációk elkészítését vállalja. Virágok, kaspók, cserepes növények szereplnek kínálatunkban. Budapesten várjuk vásárlóinkat.

leiras-pelda-uj

Hogyha esetleg úgy érzed, segítségre van szükséged, vagy csak bizonytalan vagy abban, hogy jó leírást írtál-e nyugodtan kérdezz minket, segítünk!

Minden vélemény számít!

Your email address will not be published / Required fields are marked *